Počet záznamov: 1  

Analysis of Mutual Differences of Neuromarketing Attributes in the Context of Achieved Customer Education

  1. Názov Analysis of Mutual Differences of Neuromarketing Attributes in the Context of Achieved Customer Education
    Preklad názvuAnalýza vzájomných rozdielov neuromarketingových atribútov v kontexte dosiahnutého vzdelania zákazníkov
    Autorské údajeDagmara Ratnayake-Kaščáková, Anna Tomková, Ivana Ondrijová
    Autor Ratnayake-Kaščáková Dagmara
    Spoluautori Tomková Anna
    Ondrijová Ivana
    Zdrojový dokument Journal of Management and Business : Research and Practice. Vol. 12, no. 2 (2020), s. 21-28. - Prešov : Fakulta manažmentu Prešovskej univerzity, 2020. ISSN 1339-9381
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá neuromarketing * zákazníci * vzdelanie * produkty * predajcovia * predajne
    AnotáciaRozdiely medzi hodnotením atribútov neuromarketingu a vzdelávaním zákazníkov. Atribúty „informácie o obchode“, „informácie o predajcovi“ a „informácie o produkte“ skúmané z hľadiska najvyššieho stupňa vzdelania respondentov. Stanovené hypotézy boli overené na vzorke 190 respondentov štatistickou analýzou v štatistickom programe IBM SPSS. Vzorka respondentov preukázala štatisticky významné rozdiely vo všetkých troch skúmaných atribútoch neuromarketingu (obchod, produkt, predajca) z hľadiska najvyššie dosiahnutého vzdelania zákazníka.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2020: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF511.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.