Počet záznamov: 1  

On-line komunikace jako podpora obchodu v době covidové

  1. Názov On-line komunikace jako podpora obchodu v době covidové
    Autorské údajeDavid Říha
    Autor Říha David
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. Roč. 31, č. 1 (2021), s. 16-17. - Praha : Česká marketingová společnost, 2021. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá komunikácia marketingová * marketing * obchod * podpora podnikania * podpora predaja * dizajn firemný * siete sociálne * kampane reklamné * obchod elektronický
    AnotáciaKomunikačná stratégia a business model vybranej reštaurácie. Vytvorenie prehladného e-shopu, kampane na sociálnych sietiach a zmena designu v rámci všetkých používaných nástrojov komunikačného mixu. Podporné aktivity a kontrola správnosti nastavení všetkých komunikačných kanálov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2021: 1

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.