Počet záznamov: 1
Využívanie internetovej marketingovej komunikácie reštauračných zariadení v meste Prievidza
Názov Využívanie internetovej marketingovej komunikácie reštauračných zariadení v meste Prievidza Súbežný názov The Use of the Internet Marketing Communication of Restaurants in Prievidza Autorské údaje Radka Marčeková, Dominika Zambojová Autor Marčeková Radka Zdrojový dokument Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. Roč. 53, č. 4 (2020), s. 209-221. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2020. ISSN 0139-8660 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina, angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá reštaurácie * internet * komunikácia marketingová * informácie * ponuka Anotácia Využívanie služieb reštauračných zariadení neovplyvňuje len kvalita poskytovaných služieb, ale predovšetkým marketingová internetová komunikácia. Zákazník získava z prostredia internetu rýchlejšie informácie o zariadeniach, čo mu pomáha pri rozhodovaní. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2020: 4
článok
Počet záznamov: 1