Počet záznamov: 1  

Využívanie internetovej marketingovej komunikácie reštauračných zariadení v meste Prievidza

  1. Názov Využívanie internetovej marketingovej komunikácie reštauračných zariadení v meste Prievidza
    Súbežný názovThe Use of the Internet Marketing Communication of Restaurants in Prievidza
    Autorské údajeRadka Marčeková, Dominika Zambojová
    Autor Marčeková Radka
    Zdrojový dokument Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. Roč. 53, č. 4 (2020), s. 209-221. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2020. ISSN 0139-8660
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina, angličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá reštaurácie * internet * komunikácia marketingová * informácie * ponuka
    AnotáciaVyužívanie služieb reštauračných zariadení neovplyvňuje len kvalita poskytovaných služieb, ale predovšetkým marketingová internetová komunikácia. Zákazník získava z prostredia internetu rýchlejšie informácie o zariadeniach, čo mu pomáha pri rozhodovaní.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2020: 4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.