Počet záznamov: 1  

Marketing Communication in the Digital Environment

  1. Názov Marketing Communication in the Digital Environment
    Preklad názvuMarketingová komunikácia v digitálnom prostredí
    Autorské údajeViktoria S. Artemenko, Vladimir D. Sekerin, Lev D. Gurtskoy
    Autor S. Artemenko Viktoria
    Spoluautori Sekerin Vladimir D.
    Gurtskoy Lev D.
    Zdrojový dokument Regionální rozvoj mezi teorií a praxí. Č. 1 (2021), s. 1-8. - Praha : Vysoká škola regionálního rozvoje Praha, 2021. ISSN 1805-3246
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá digitalizácia * komunikácia marketingová * stratégia marketingová * efektívnosť
    AnotáciaÚloha marketingovej komunikácie v digitálnom prostredí. Kľúčové vlastnosti marketingovej komunikačnej stratégie. Efektívnosť marketingovej komunikácie, vďaka ktorej môžu spoločnosti zvyšovať svoje obchodné výsledky. Spôsob, akým spoločnosti interagujú so zákazníkmi a ako vykonávajú svoje operácie. Zásadné marketingové trendy v digitálnom prostredí.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2021: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF214.9 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.