Počet záznamov: 1  

Neuromarketing v modernej spoločnosti

  1. Názov Neuromarketing v modernej spoločnosti
    Autorské údajeIvan Uher, Milena Švedová
    Autor Uher Ivan
    Spoluautori Švedová Milena
    Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 15, č. 4 (2020), s. 38-45. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2020. ISSN 1338-7944
    DOI 10.46286/msi.2020.15.4.4
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá neuromarketing * správanie * správanie spotrebiteľa * výskum marketingový
    AnotáciaPerspektíva, smerovanie a ďalšie výzvy neuromarketingu. Metodika neuromarketingu. Neuromarketingový výskum.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2020: 4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF195 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.