Počet záznamov: 1
Neuromarketing v modernej spoločnosti
Názov Neuromarketing v modernej spoločnosti Autorské údaje Ivan Uher, Milena Švedová Autor Uher Ivan Spoluautori Švedová Milena Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 15, č. 4 (2020), s. 38-45. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2020. ISSN 1338-7944 DOI 10.46286/msi.2020.15.4.4 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá neuromarketing * správanie * správanie spotrebiteľa * výskum marketingový Anotácia Perspektíva, smerovanie a ďalšie výzvy neuromarketingu. Metodika neuromarketingu. Neuromarketingový výskum. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2020: 1-4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 195 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1