Počet záznamov: 1  

Expedície ako vhodný nástroj geografickej edukácie

  1. Názov Expedície ako vhodný nástroj geografickej edukácie : príkladová štúdia – expedícia Bojar 2019
    Preklad názvuExpeditions as a Suitable Method of Geographical Education: Case Study – Expedition Bojar 2019
    Autorské údajeLadislav Tolmáči, Anna Tolmáči, Daniel Gurňák
    Autor Tolmáči Ladislav
    Spoluautori Tolmáči Anna
    Gurňák Daniel
    Zdrojový dokument Geografia : časopis pre základné, stredné a vysoké školy. Roč. 28, č. 2 (2020), s. 40-52. - Bratislava : Ing. Eva Jankovičová - EPL, 2020. ISSN 1335-9258
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá geografia * vzdelávanie * pedagogika * Afrika * Zimbabwe * Botswana * Namíbia * Juhoafrická republika
    AnotáciaGeografická expedícia predstavujúca špecifickú formu terénnej edukácie, zahŕňajúc v sebe dva aspekty: prvý ako priamo vedecko-edukatívny pre skupinu zúčastňujúcej sa expedície a druhý ako možnosť dozvedieť sa o spoznávaní či skúmaní navštívených regiónov prostredníctvom napr. georeportáží alebo iných foriem edukácie pre tých, ktorí sú účastníkmi expedície ad post. Príkladová štúdia sa venuje ukážke druhého aspektu expedičnej edukácie v rámci expedície BOJAR 2019 venujúcej sa komplexnému spoznaniu vybraných štátov regiónu južnej Afriky (Zimbabwe, Botswana, Namíbia a Juhoafrická republika), vedenej na Katedre regionálnej geografie a rozvoja regiónov Prírodovedeckej fakulty Univerzity Komenského v Bratislave.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2020: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.2 MBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.