Počet záznamov: 1  

Použitie dotazníka interakčného štýlu učiteľa ako súčasť jeho profesionálneho rozvoja

  1. Názov Použitie dotazníka interakčného štýlu učiteľa ako súčasť jeho profesionálneho rozvoja
    Preklad názvuThe Use of the Teacher's Interaction Style Questionnaire as a Part of His Professional Development
    Autorské údajeAndrea Čonková
    Autor Čonková Andrea EUBFNHKPG - Katedra pedagogiky FNH - zrušená od 1.1.2024
    Zdrojový dokument ACADEMIA : súčasnosť a perspektívy vysokých škôl. Roč. 32, č. 1 (2021), s. 14-21. - Bratislava : Centrum vedecko-technických informácií SR, 2021. ISSN 1335-5864
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina, angličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá učitelia * študenti * komunikácia * dotazníky * kvalita vzdelávania
    AnotáciaCieľom príspevku je analýza jednej z možností získavania spätnej väzby od študentov vysokej školy učiteľom. Ide o použitie Dotazníka interakčného štýlu učiteľa, ktorý sa má snažiť poznať vzájomné vzťahy medzi ním a študentami za účelom skvalitňovania svojej práce.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE21 00938-001, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2021: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF536.8 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.