Počet záznamov: 1  

Súčasné ponímanie gramotnosti aj v kontexte vzdelania

  1. Názov Súčasné ponímanie gramotnosti aj v kontexte vzdelania
    Autorské údajeMária Belešová
    Autor Belešová Mária
    Zdrojový dokument ACADEMIA : súčasnosť a perspektívy vysokých škôl. Roč. 32, č. 1 (2021), s. 28-38. - Bratislava : Centrum vedecko-technických informácií SR, 2021. ISSN 1335-5864
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina, angličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá gramotnosť * vzdelanie * interview * experti * Slovensko
    AnotáciaRozlišujeme mnohé druhy a stupne gramotnosti, ale jej základnou charakteristikou je schopnosať čítať a písať. Cieľom empirickej štúdie je zistiť, či sa v súčasnosti pojem gramotnosť považuje za synonymum vzdelania. Hlavným výskumným nástrojom je pološtruktúrované interview vedené s kvalifikovanými odborníkmi zaoberajúcimi sa štúdiom gramotnosti v rôznych bratislavských inštitúciách.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2021: 1

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.