Počet záznamov: 1
Výber marketingovej stratégie vstupu nového podniku na potravinársky trh
Názov Výber marketingovej stratégie vstupu nového podniku na potravinársky trh : diplomová práca Autorské údaje Lenka Švihurová, školiteľ: Jozef Zuzik Autor Švihurová Lenka Ďalší autori Zuzik Jozef (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra obchodného podnikania Vydavateľské údaje Košice, 2021. - 86 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 918838
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 268.5 KB z IP adresy EU po prihlásení Príloha 129.5 KB z IP adresy EU po prihlásení Elektronická verzia práce 1.1 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1