Počet záznamov: 1  

Úloha inovatívneho marketingu v komplexnej inovačnej stratégií

  1. Názov Úloha inovatívneho marketingu v komplexnej inovačnej stratégií : diplomová práca
    Autorské údajeAndrea Čechová, školiteľ: Jozef Zuzik
    Autor Čechová Andrea
    Ďalší autori Zuzik Jozef (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra obchodného podnikania
    Vydavateľské údajeKošice, 2021. - 96 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra918831

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha1.7 MBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce3.1 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.