Počet záznamov: 1
CRM ako nástroj konkurenčnej stratégie podniku cestovného ruchu
Názov CRM ako nástroj konkurenčnej stratégie podniku cestovného ruchu : diplomová práca Autorské údaje Martin Hudák, školiteľ: Monika Naďová Krošláková Autor Hudák Martin Ďalší autori Naďová Krošláková Monika (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKCR - Katedra cestovného ruchu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra služieb a cestovného ruchu - zrušené Vydavateľské údaje Bratislava, 2021. - 71 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 917249
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 841.3 KB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1