Počet záznamov: 1  

Možnosti využitia nových technológií v marketingovom výskume

  1. Názov Možnosti využitia nových technológií v marketingovom výskume : diplomová práca
    Autorské údajeLucia Hrušovská, školiteľ: Štefan Žák
    Autor Hrušovská Lucia
    Ďalší autori Žák Štefan (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2021. - 56 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra917012

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha239.1 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce2.2 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.