Počet záznamov: 1  

Využívanie moderných technológií v marketingu a ich vplyv na správanie spotrebiteľa

  1. Názov Využívanie moderných technológií v marketingu a ich vplyv na správanie spotrebiteľa : diplomová práca
    Autorské údajeKristína Tóthová, školiteľ: Marián Čvirik
    Autor Tóthová Kristína
    Ďalší autori Čvirik Marián (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2021. - 82 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra917100

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha344.3 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1.1 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.