Počet záznamov: 1  

Nová dimenzia digitálnej reklamy prostredníctvom Basic Attention Token-u

  1. Názov Nová dimenzia digitálnej reklamy prostredníctvom Basic Attention Token-u : diplomová práca
    Autorské údajeKristína Jurigová, školiteľ: Peter Červenka
    Autor Jurigová Kristína
    Ďalší autori Červenka Peter (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra informatiky obchodných firiem
    Vydavateľské údajeBratislava, 2021. - 61 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra917022

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.8 MBverejne dostupné

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.