Počet záznamov: 1  

Vplyv reklamy na spotrebiteľské správanie vybranej generácie

  1. Názov Vplyv reklamy na spotrebiteľské správanie vybranej generácie : diplomová práca
    Autorské údajeNatália Kočnerová, školiteľ: Miroslava Loydlová
    Autor Kočnerová Natália
    Ďalší autori Loydlová Miroslava (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2021. - 57 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra917029

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha765.3 KBverejne dostupné
    Elektronická verzia práce1.5 MBverejne dostupné

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.