Počet záznamov: 1  

Využitie sociálnych sietí v marketingovej komunikácii firmy

  1. Názov Využitie sociálnych sietí v marketingovej komunikácii firmy : diplomová práca
    Autorské údajeDenisa Fordinálová, školiteľ: Miroslava Loydlová
    Autor Fordinálová Denisa
    Ďalší autori Loydlová Miroslava (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2021. - 78 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra917001

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce24.1 MBverejne dostupné

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.