Počet záznamov: 1  

Meranie ukazovateľov výkonnosti CRM

  1. Názov Meranie ukazovateľov výkonnosti CRM
    Autorské údajeRenáta Miklenčičová
    Autor Miklenčičová Renáta
    Vydavateľské údajeTrnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave. Fakulta masmediálnej komunikácie. Katedra marketingovej komunikácie , 2012. - 142 s.
    Vydanie1. vydanie
    ISBN978-80-8105-412-9
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá podnik * riadenie vzťahov so zákazníkmi * riadenie vzťahov s dodávateľmi * výkonnosť * meranie * efektívnosť * metódy * modely * stratégia marketingová * spokojnosť zákazníkov
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra914354

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    914354SEKVšeobecná študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.