Počet záznamov: 1  

The Propensity of SMEs Regarding the Usage of Technology Enabled Marketing Channels: Evidence from the Czech, Slovak and Hungarian SMEs

  1. Názov The Propensity of SMEs Regarding the Usage of Technology Enabled Marketing Channels: Evidence from the Czech, Slovak and Hungarian SMEs
    Preklad názvuIntenzita malých a stredných podnikov v súvislosti s využívaním technologických marketingových kanálov: dôkazy od českých, slovenských a maďarských MSP
    Autorské údajeVladimír Vavrečka, Anna Zaušková, Andrej Přívara, Mehmet Civelek, Krzystof Gajdka
    Autor Vavrečka Vladimír
    Spoluautori Zaušková Anna
    Přívara Andrej EUBFNHKSR - Katedra sociálneho rozvoja a práce NHF
    Civelek Mehmet
    Gajdka Krzystof
    Zdrojový dokument Transformations in Business & Economics. Vol. 20, no. 2 (2021), pp. 223-240 online. - Vilnius : Kaunas Faculty. ISSN 2538-872X
    PoznámkyRegistrovaný: Scopus. - Registrovaný: Web of Science
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaLitva
    Heslá nástroje marketingové * podnik malý * podnik stredný * Maďarsko * Slovensko * Česko * Vyšehradská štvorka
    AnotáciaNáklonnosť využívania technologických marketingových kanálov zo strany malých a stredných podnikov, ktorá ich núti udržiavať svoje účely z dôvodu ovplyvňovania ich výkonnosti a výnosov. Skúmanie či sa tendencie MSP z rôznych krajín k aplikácii technologických marketingových nástrojov líšia, pokiaľ ide o ich veľkosť a vek. Online dotazník zameraný na náhodne vybraných respondentov, ktorými boli vlastníci-manažéri 1156 MSP z Českej republiky, Slovenska a Maďarska.
    Kategória EPCADM
    Registrované vWOS
    Registrované vSCOPUS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE21 00224-001, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF459 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.