Počet záznamov: 1
Vplyv marketingovej komunikácie na spotrebiteľské správanie
Názov Vplyv marketingovej komunikácie na spotrebiteľské správanie : bakalárska práca Autorské údaje Klaudia Semanová, školiteľ: Katarína Petrovčiková Autor Semanová Klaudia Ďalší autori Petrovčiková Katarína (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra obchodného podnikania Vydavateľské údaje Košice, 2021. - 56 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 918819
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 202.5 KB z IP adresy EU po prihlásení Elektronická verzia práce 1.2 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1