Počet záznamov: 1  

Budovanie značky zamestnávateľa ako súčasť personálneho marketingu

  1. Názov Budovanie značky zamestnávateľa ako súčasť personálneho marketingu : diplomová práca
    Autorské údajeViktória Jakubovičová, školiteľ: Natália Matkovčíková
    Autor Jakubovičová Viktória
    Ďalší autori Matkovčíková Natália (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra manažmentu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2021. - 83 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra915895

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha48.4 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Príloha117.1 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1.6 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.