Počet záznamov: 1  

Medzinárodné dimenzie environmentálneho marketingu

  1. Názov Medzinárodné dimenzie environmentálneho marketingu : bakalárska práca
    Autorské údajeSimona Balaščáková, školiteľ: Hana Palušková
    Autor Balaščáková Simona
    Ďalší autori Palušková Hana (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2021. - 44 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra917278

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha112.7 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1.7 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.