Počet záznamov: 1  

Faktory výberu nákupného miesta

  1. Názov Faktory výberu nákupného miesta : bakalárska práca
    Autorské údajeLívia Seewaldová, školiteľ: Dana Vokounová
    Autor Seewaldová Lívia
    Ďalší autori Vokounová Dana (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2021. - 38 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra916928

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha548 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1.3 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.