Počet záznamov: 1  

Priamy marketing vybranej firmy a jeho vnímanie zákazníkmi

  1. Názov Priamy marketing vybranej firmy a jeho vnímanie zákazníkmi : bakalárska práca
    Autorské údajeJana Harajdičová, školiteľ: Dagmar Klepochová
    Autor Harajdičová Jana
    Ďalší autori Klepochová Dagmar (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2021. - 55 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra916872

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce740.7 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.