Počet záznamov: 1  

Multichannel Marketing Attribution Using Markov Chains for E-Commerce

  1. Názov Multichannel Marketing Attribution Using Markov Chains for E-Commerce
    Preklad názvuViackanálový marketingový atribút s využitím Markovových reťazcov pre elektronický obchod
    Autorské údajeLukáš Kakalejčík, Jozef Bucko, Paulo Resende da Silva
    Autor Kakalejčík Lukáš
    Spoluautori Bucko Jozef
    Resende da Silva Paulo
    Zdrojový dokument Statistika : Statistics and Economy Journal. Vol. 101, no. 2 (2021), pp. 142-158 online. - Praha : Český statistický úřad, 2021. ISSN 1804-8765
    PoznámkyVEGA 1/0201/19
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá marketing * obchod elektronický * modelovanie
    AnotáciaAnalýza údajov vybraných spoločností využívajúcich Markovove reťazce. Markovský reťaz a jeho použitie na modelovanie atribúcií. Súčasný stav využívania atribučného modelovania. Návrh najvhodnejšieho poradia Markovovho reťazca z hľadiska prediktívnej presnosti a výpočtovej efektívnosti.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2021: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF3.7 MBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.