Počet záznamov: 1
Multichannel Marketing Attribution Using Markov Chains for E-Commerce
Názov Multichannel Marketing Attribution Using Markov Chains for E-Commerce Preklad názvu Viackanálový marketingový atribút s využitím Markovových reťazcov pre elektronický obchod Autorské údaje Lukáš Kakalejčík, Jozef Bucko, Paulo Resende da Silva Autor Kakalejčík Lukáš Spoluautori Bucko Jozef Resende da Silva Paulo Zdrojový dokument Statistika : Statistics and Economy Journal. Vol. 101, no. 2 (2021), pp. 142-158 online. - Praha : Český statistický úřad, 2021. ISSN 1804-8765 Poznámky VEGA 1/0201/19 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá marketing * obchod elektronický * modelovanie Anotácia Analýza údajov vybraných spoločností využívajúcich Markovove reťazce. Markovský reťaz a jeho použitie na modelovanie atribúcií. Súčasný stav využívania atribučného modelovania. Návrh najvhodnejšieho poradia Markovovho reťazca z hľadiska prediktívnej presnosti a výpočtovej efektívnosti. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2021: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 3.7 MB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1