Počet záznamov: 1
Privátne značky sa v kríze hlásia o slovo
Názov Privátne značky sa v kríze hlásia o slovo Autorské údaje Tatiana Kapitánová Autor Kapitánová Tatiana Zdrojový dokument TaPmag : tovar & predaj. Č. 58 (3-4) (2021), s. 16-18. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2021. ISSN 1805-0549 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Heslá reťazce obchodné * značky privátne * kríza * tržby * potraviny Anotácia Počas pandémie vzrástli tržby privátnych značiek oveľa rýchlejšie ako pri značkových výrobkoch. Reťazce rozširujú portfólio a reagujú na zmenenú ekonomickú situáciu svojich zákazníkov. Výhoda vlastnej značky spočíva najmä v receptúre a kvalite. Stručná informácia o novele zákona týkajúcej sa obchodného mena a loga výrobcu na obale. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2021: 1-12
článok
Počet záznamov: 1