Počet záznamov: 1
Evaluation of a Digital Marketing Campaign Led by the Purpose of Increasing Repeated Purchases in the Selected E-Shop
Názov Evaluation of a Digital Marketing Campaign Led by the Purpose of Increasing Repeated Purchases in the Selected E-Shop Preklad názvu Zhodnotenie digitálnej marketingovej kampane vedenej za účelom zvýšenia počtu opakovaných nákupov vo vybranom elektronickom obchode Autorské údaje Jakub Sieber Autor Sieber Jakub EUBPHFKRP - Katedra finančného riadenia podniku PHF Zdrojový dokument Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XIV. (2021) : Reviewed Proceeding of Posts from an 14. International Scientific Conference, April 28th – 30th, 2021 (Košice and Online Conference via Microsoft Teams, Slovakia). P. 131 online. - Košice : KKM PHF, 2021 / Mitrová Miriam ; Jakub Vincent ; Spišák Emil ; Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XIV. (2021) International Scientific Conference. ISBN 978-80-4820-5 Poznámky Abstrakt Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá obchod elektronický * marketing elektronický * stratégia marketingová * kampane reklamné * vzťahy so zákazníkmi Kategória EPC Abstrakty príspevkov z domácich konferencií Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E21 00288-018, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1