Počet záznamov: 1  

Evaluation of a Digital Marketing Campaign Led by the Purpose of Increasing Repeated Purchases in the Selected E-Shop

  1. Názov Evaluation of a Digital Marketing Campaign Led by the Purpose of Increasing Repeated Purchases in the Selected E-Shop
    Preklad názvuZhodnotenie digitálnej marketingovej kampane vedenej za účelom zvýšenia počtu opakovaných nákupov vo vybranom elektronickom obchode
    Autorské údajeJakub Sieber
    Autor Sieber Jakub EUBPHFKRP - Katedra finančného riadenia podniku PHF
    Zdrojový dokument Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XIV. (2021) : Reviewed Proceeding of Posts from an 14. International Scientific Conference, April 28th – 30th, 2021 (Košice and Online Conference via Microsoft Teams, Slovakia). P. 131 online. - Košice : KKM PHF, 2021 / Mitrová Miriam ; Jakub Vincent ; Spišák Emil ; Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XIV. (2021) International Scientific Conference. ISBN 978-80-4820-5
    PoznámkyAbstrakt
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá obchod elektronický * marketing elektronický * stratégia marketingová * kampane reklamné * vzťahy so zákazníkmi
    Kategória EPCAbstrakty príspevkov z domácich konferencií
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE21 00288-018, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.