Počet záznamov: 1
Marketing Research
Názov Marketing Research : Applied Insight Autorské údaje Daniel Nunan, David F. Birks, Naresh K. Malhotra Autor Nunan Daniel Spoluautori Birks David F. Malhotra Naresh K. Vydavateľské údaje Harlow : Pearson , 2020. - 951 s. Vydanie 6th Edition ISBN 978-1-292-30872-2 (print) , 978-1-292-30874-6 (PDF) , 978-1-292-30876-0 (ePub) Druh dokumentu učebnice Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Veľká Británia Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * výskum marketingový * výskum kvalitatívny * korelácia * regresia * analýzy Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 915120
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 915120 OBF Knižnica Obchodnej fakulty len prezenčne
Počet záznamov: 1