Počet záznamov: 1
Herausforderungen bei der Gestaltung digitaler Inhalte: methodisch-didaktische Szenarien für effektives digitales Lernen und Lehren
Názov Herausforderungen bei der Gestaltung digitaler Inhalte: methodisch-didaktische Szenarien für effektives digitales Lernen und Lehren Súbežný názov Challenges in Designing Digital Content: Methodical-Didactic Scenarios for Effective E-Learning and Teaching Preklad názvu Výzvy pri navrhovaní digitálneho obsahu: metodicko-didaktické scenáre efektívneho digitálneho učenia a výučby Autorské údaje Jozef Štefčík, Suzana Vezjak Autor Štefčík Jozef EUBFAJKJT - Katedra jazykovedy a translatológie FAJ Spoluautori Vezjak Suzana EUBFAJKJT - Katedra jazykovedy a translatológie FAJ Zdrojový dokument Cudzie jazyky v premenách času XI : recenzovaný zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie = Reviewed Conference Proceedings from an International Scientific Conference : pod záštitou rektora Ekonomickej univerzity v Bratislave prof. Ing. Ferdinanda Daňa, PhD. = under the Patronage of the Rector of the University of Economics in Bratislava. S. 328-338 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021 / Kvapil Roman ; Adamcová Lívia ; Gašová Zuzana ; Grigorjanová Tatjana ; Cudzie jazyky v premách času XI medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-4823-6 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu nemčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá vzdelávanie elektronické * vzdelávanie dištančné * prostredie virtuálne * pandémia * koronavírus * didaktika * metodika * vzdelávanie vysokoškolské * školy vysoké * univerzity Anotácia Problematika prechodu na online výučbu u učiteľov a študentov v dôsledku pandémie ochorenia COVID‑19 spôsobeného novým koronavírusom, so zameraním na vysokoškolské vyučovanie na Slovensku, kde sú štruktúry pre online výučbu a štúdium menej vybudované ako na iných vysokých školách na svete. Nástup do online výučby a učenia s využitím konkrétnych metodických a didaktických scenárov na prezentáciu koncepcií a online nástrojov na základe teórie aj praktických skúseností pre uľahčenie prechodu do online vzdelávacieho prostredia. Predstavenie dlhodobých ustanovených koncepcií kombinovaného vzdelávania na Ekonomickej univerzite v Bratislave. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E21 00266-014, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 339.2 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1