Počet záznamov: 1
Brand Management
Názov Brand Management : Co-creating Meaningful Brands Autorské údaje Michael Beverland Autor Beverland Michael Vydavateľské údaje London : SAGE , 2021. - 410 s. Vydanie 2nd Edition ISBN 978-1-5297-2012-9 (pbk) , 978-1-5297-2013-6 Druh dokumentu učebnice Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Veľká Británia Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Heslá značky výrobkov * značky kvality * manažment značky * obchod * kvalita tovaru * etika * globalizácia * štúdie prípadové Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 914997
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 914997 OBF Knižnica Obchodnej fakulty len prezenčne
Počet záznamov: 1