Počet záznamov: 1
Brand Management
Názov Brand Management : An Introduction through Storytelling Autorské údaje Emmanuel Mogaji Autor Mogaji Emmanuel Vydavateľské údaje Cham : Palgrave Macmillan/Springer Nature AG , 2021. - 266 s. ISBN 978-3-030-66118-2 , 978-3-030-66119-9 (eBook) Druh dokumentu učebnice Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Švajčiarsko Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Heslá značky výrobkov * značky kvality * manažment značky * stratégia podnikateľská * organizácie * reklama * marketing * správanie spotrebiteľa Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 914998
kniha
Call number Location Sublocation Info 914998 OBF Knižnica Obchodnej fakulty In-Library Use Only
Počet záznamov: 1