Počet záznamov: 1  

Brand Management

  1. Názov Brand Management : An Introduction through Storytelling
    Autorské údajeEmmanuel Mogaji
    Autor Mogaji Emmanuel
    Vydavateľské údajeCham : Palgrave Macmillan/Springer Nature AG , 2021. - 266 s.
    ISBN978-3-030-66118-2 , 978-3-030-66119-9 (eBook)
    Druh dokumentuučebnice
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaŠvajčiarsko
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá značky výrobkov * značky kvality * manažment značky * stratégia podnikateľská * organizácie * reklama * marketing * správanie spotrebiteľa
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra914998

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    914998OBFKnižnica Obchodnej fakultylen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.