Počet záznamov: 1  

Marketing In Creative Industries

  1. Názov Marketing In Creative Industries : Value, Experience and Creativity
    Autorské údajeGabriele Troilo
    Autor Troilo Gabriele
    Vydavateľské údajeBasingstoke : Palgrave Macmillan , 2015. - 369 s.
    Vydanie1st Edition
    ISBN978-0-230-38024-0 , 978-0-230-38023-3 (eBook)
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaVeľká Británia
    Systematika 338.45 - Priemysel. Ekonomika priemyslu
    Heslá priemysel kreatívny * marketing * zákazníci * trh * manažment * riadenie vzťahov so zákazníkmi * rozhodovanie strategické * systémy informačné * spokojnosť zákazníkov * značky * analýza swot
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra915424

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    915424FPMKnižnica Fakulty podnikového manažmentulen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.