Počet záznamov: 1
Online Grocery Shopping is a Privilege of Millenial Customers. Still Truth in COVID-19 Pandemic?
Názov Online Grocery Shopping is a Privilege of Millenial Customers. Still Truth in COVID-19 Pandemic? Súbežný názov Nakupování potravin online jako výsada mileniálů. Je to stále pravda i v období pandemie covidu-19? Autorské údaje Radka Bauerová Autor Bauerová Radka Zdrojový dokument Acta academica karviniensia : vědecký recenzovaný časopis. Roč. 21, č. 1 (2021), s. 15-28. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2021. ISSN 1212-415X DOI 10.25142/aak.2021.002 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá správanie spotrebiteľa * nákup elektronický * potraviny * koronavírus * pandémia * obchod elektronický * prieskum * Česko Anotácia Skúmanie, ako Covid-19 ovplyvnil podiel vybraných generácií zákazníkov nakupujúcich potraviny online a či ovplyvnil aj ich frekvenciu nákupu. Zistenia z troch prieskumov zameraných na nákupy potravín online v Českej republike. Jednotlivé prieskumy sa uskutočňovali v rokoch 2017, 2020 a júni 2020 (po vypuknutí pandémie Covid-19). Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2021: 1-2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 579.1 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1