Počet záznamov: 1  

Online Grocery Shopping is a Privilege of Millenial Customers. Still Truth in COVID-19 Pandemic?

  1. Názov Online Grocery Shopping is a Privilege of Millenial Customers. Still Truth in COVID-19 Pandemic?
    Súbežný názovNakupování potravin online jako výsada mileniálů. Je to stále pravda i v období pandemie covidu-19?
    Autorské údajeRadka Bauerová
    Autor Bauerová Radka
    Zdrojový dokument Acta academica karviniensia : vědecký recenzovaný časopis. Roč. 21, č. 1 (2021), s. 15-28. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2021. ISSN 1212-415X
    DOI 10.25142/aak.2021.002
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá správanie spotrebiteľa * nákup * koronavírus * pandémia * obchod elektronický
    AnotáciaSkúmanie, ako Covid-19 ovplyvnil podiel vybraných generácií zákazníkov nakupujúcich potraviny online a či ovplyvnil aj ich frekvenciu nákupu. Zistenia z troch prieskumov zameraných na nákupy potravín online v Českej republike. Jednotlivé prieskumy sa uskutočňovali v rokoch 2017, 2020 a júni 2020 (po vypuknutí pandémie Covid-19).
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2021: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF579.1 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.