Počet záznamov: 1  

Udržitelnost v srdci byznysu podporuje dlouhodobý růst

  1. Názov Udržitelnost v srdci byznysu podporuje dlouhodobý růst
    Autorské údajeMagdalena Leimerová
    Autor Leimerová Magdalena
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. Roč. 31, č. 2 (2021), s. 8-9. - Praha : Česká marketingová společnost, 2021. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá marketing * stratégia podniková * spoločnosti * značky
    AnotáciaSpoločnosť Unilever a jej značky ako líder v udržateľnosti. Poslanie spoločnosti a pozitívny dopad na rast a marketing. Unilever plán udržateľného rozvoja (USLP). Nová plne integrovaná firemná stratégia Compass.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2021: 2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.