Počet záznamov: 1  

Rámec pro funkční implementaci CSR strategie

  1. Názov Rámec pro funkční implementaci CSR strategie
    Autorské údajeEliška Káčerková
    Autor Káčerková Eliška
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. Roč. 31, č. 2 (2021), s. 20-21. - Praha : Česká marketingová společnost, 2021. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá zodpovednosť spoločenská * stratégia podniková * koronavírus * implementácia * Česko
    AnotáciaCieľ spoločenskej zodpovednosti. CSR stratégia (Corporate social responsibility/Spoločensky zodpovedné podnikanie) a jej implementácia v organizáciach. CSR počas pandémie COVID-19 v Českej republike. Aplikácia konceptu CSR a jej kroky. Záujmy a očakávania zamestnancov a zákazníkov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2021: 2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.