Počet záznamov: 1
Veletrhy nezmizí, vystavovatelé jim věrí víc než před koronakrizí
Názov Veletrhy nezmizí, vystavovatelé jim věrí víc než před koronakrizí Autorské údaje Jaroslav Bílek Autor Bílek Jaroslav Zdrojový dokument Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. Roč. 31, č. 2 (2021), s. 23-25. - Praha : Česká marketingová společnost, 2021. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Heslá veľtrhy * koronavírus * pandémia * firmy * rast podniku * marketing Anotácia Význam veľtrhov pre ekonomiku a systém integrovanej marketingovej komunikácie. Vplyv pandémie COVID-19 na veľtrhy. Hlavné dôvody a význam pre účasť vystavovateľov na veľtrhu. Analýza prieskumu realizovaného spoločnosťou Veletrhy Brno v roku 2021. Hodnota, zmysel a kľúčové vlastnosti veľtrhov pre firmy. Vlastnosti veľtrhov pomáhajúce budovať biznis. On-line platformy veľtrhov vs. klasická účasť na veľtrhu. URBIS SMART CITY FAIR 2021 - spoločenská zodpovednosť a trvalá udržateľnosť. Budúcnosť veľtrhov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2021: 1-4
článok
Počet záznamov: 1