Počet záznamov: 1  

Impact of Social Media on Children's Relationship With Brands

  1. Názov Impact of Social Media on Children's Relationship With Brands
    Preklad názvuDopad sociálnych médií na vzťah detí k značkám
    Autor Hutmanová Nikoleta EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Spoluautori Dorčák Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Zdrojový dokument Current Problems of the Corporate Sector 2021 : 18th International Scientific Conference. Pp. 1-7 online. - Paris : Édition Diffusion Presse Sciences, 2021 / Hrušovská Dana ; Kmety Barteková Mária ; Raková Monika ; Trúchliková Mária ; Current Problems of the Corporate Sector 2021 International Scientific Conference. ISSN 2261-2424
    DOI 10.1051/shsconf/202111501003
    PoznámkyVEGA 1/0240/20
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaFrancúzsko
    Heslá spotrebitelia * deti * značky * médiá sociálne
    AnotáciaSkúmanie vplyvu sociálnych sietí na vzťah detí k značkám. Ako a kedy si malé deti rozvíjajú povedomie o značke a najdôležitejšie prediktory tohto vývoja. Rozvoj znalostí o detskej značke.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE21 00336-003, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF484.4 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.