Počet záznamov: 1  

The Relation Between Adoption of Information and Communication Technologies and Marketing Innovation as a Key Strategy to Improve Business Performance

  1. Názov The Relation Between Adoption of Information and Communication Technologies and Marketing Innovation as a Key Strategy to Improve Business Performance
    Preklad názvuVzťah medzi prijatím informačných a komunikačných technológií a marketingovou inováciou ako kľúčovou stratégiou na zlepšenie výkonnosti podniku
    Autorské údajeHector Cuevas-Vargas, Rudy Fernandez-Escobed, Hector A. Cortes-Palacios, Lidia Ramirez-Lemus
    Autor Cuevas-Vargas Hector
    Spoluautori Fernandez-Escobed Rudy
    Cortes-Palacios Hector A.
    Ramirez-Lemus Lidia
    Zdrojový dokument Journal of Competitiveness : Scientific Journal from the Field of Management and Economics. No. 2 (2021), s. 23-40. - Zlín : Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, 2021. ISSN 1804-1728
    DOI 10.7441/joc.2021.02.02
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá technológie komunikačné * marketing * inovácia * konkurencieschopnosť * výkonnosť podniku * podnik malý * podnik stredný
    AnotáciaÚčinky prijatia informačných a komunikačných technológií (IKT) na marketingové inovácie ako kľúčovej stratégie na zvýšenie obchodnej výkonnosti malých a stredných mexických výrobných spoločností. Pochopenie súčasného vzťahu medzi IKT, marketingovými inováciami a výkonnosťou podniku. Prijatie IKT, ktoré má významný vplyv na marketingové inovácie. Marketingové inovácie majú navyše značný vplyv na výkonnosť podniku.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2021: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.2 MBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.