Počet záznamov: 1
The Relation Between Adoption of Information and Communication Technologies and Marketing Innovation as a Key Strategy to Improve Business Performance
Názov The Relation Between Adoption of Information and Communication Technologies and Marketing Innovation as a Key Strategy to Improve Business Performance Preklad názvu Vzťah medzi prijatím informačných a komunikačných technológií a marketingovou inováciou ako kľúčovou stratégiou na zlepšenie výkonnosti podniku Autorské údaje Hector Cuevas-Vargas, Rudy Fernandez-Escobed, Hector A. Cortes-Palacios, Lidia Ramirez-Lemus Autor Cuevas-Vargas Hector Spoluautori Fernandez-Escobed Rudy Cortes-Palacios Hector A. Ramirez-Lemus Lidia Zdrojový dokument Journal of Competitiveness : Scientific Journal from the Field of Management and Economics. No. 2 (2021), s. 23-40. - Zlín : Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, 2021. ISSN 1804-1728 DOI 10.7441/joc.2021.02.02 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá technológie komunikačné * marketing * inovácia * konkurencieschopnosť * výkonnosť podniku * podnik malý * podnik stredný Anotácia Účinky prijatia informačných a komunikačných technológií (IKT) na marketingové inovácie ako kľúčovej stratégie na zvýšenie obchodnej výkonnosti malých a stredných mexických výrobných spoločností. Pochopenie súčasného vzťahu medzi IKT, marketingovými inováciami a výkonnosťou podniku. Prijatie IKT, ktoré má významný vplyv na marketingové inovácie. Marketingové inovácie majú navyše značný vplyv na výkonnosť podniku. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2021: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 1.2 MB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1