Počet záznamov: 1  

The Value Chain as the Basis of Business Model Design

  1. Názov The Value Chain as the Basis of Business Model Design
    Preklad názvuHodnotový reťazec ako základ návrhu obchodného modelu
    Autorské údajeJarmila Straková, Iveta Simberova, Petra Partlová, Jan Vachal, Robert Zich
    Autor Straková Jarmila
    Spoluautori Simberova Iveta
    Partlová Petra
    Vachal Jan
    Zich Robert
    Zdrojový dokument Journal of Competitiveness : Scientific Journal from the Field of Management and Economics. No. 2 (2021), s. 135-151. - Zlín : Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, 2021. ISSN 1804-1728
    DOI 10.7441/joc.2021.02.08
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá modely obchodné * prostredie podnikové * konkurencieschopnosť * digitalizácia * reťazce hodnotové globálne
    AnotáciaNový prístup ku generovaniu obchodných modelov založených na hodnotových tokoch. Originalita štúdie spočívajúca v predpoklade, že v každom obchodnom modeli je generátorom pridanej hodnoty hodnotový reťazec, ktorý, ak je dostatočne originálny, maximalizuje potenciál pri minimálnych nákladoch. Prístup poskytujúci príslušnému podniku z dlhodobého hľadiska vysokú úroveň konkurencieschopnosti.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2021: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.2 MBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.