Počet záznamov: 1  

Evaluace komunikace vybraných kosmetických značek na sociálních médiích

  1. Názov Evaluace komunikace vybraných kosmetických značek na sociálních médiích
    Súbežný názovEvaluation of Selected Cosmetic Brands on Social Media
    Autorské údajeJana Reifová, Ludvík Eger
    Autor Reifová Jana
    Spoluautori Eger Ludvík
    Zdrojový dokument Trendy v podnikání : vědecký časopis Fakulty ekonomické Západočeské univerzity v Plzni. Č. 1 (2021), s. 11-20 online. - Plzeň : Vydavatelství ZČU v Plzni, 2021. ISSN 1805-0603
    DOI 10.24132/jbt.2021.11.1.11_20
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá médiá sociálne * siete sociálne * marketing * podnikanie * značky * komunikácia marketingová * kozmetika
    AnotáciaDefinícia sociálnych médií a sociálnych sietí. Obsahová analýza a jej aplikácia pre analýzu komunikácie na sociálnych médiách. Prezentácia výstupov z analýzy komunikácie vybraných kozmetických značiek.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2021: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF524.5 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.