Počet záznamov: 1  

The Role of Consumer Ethnocentrism in the Behaviour of Young Slovaks

  1. Názov The Role of Consumer Ethnocentrism in the Behaviour of Young Slovaks
    Preklad názvuÚloha spotrebiteľského etnocentrizmu v správaní mladých Slovákov
    Autorské údajeMarián Čvirik
    Autor Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj. Roč. 13, č. 1 (2021), s. 6-12 online. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2021. ISSN 2453-9988
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá správanie spotrebiteľa * produkty * nákup * etnocentrizmus spotrebiteľský * Slovensko
    AnotáciaEtnocentrizmus spotrebiteľa v segmente mládeže. Ako merací nástroj použitá upravená verzia CETSCALE. Na základe tohto nástroja vykonaný primárny výskum na vzorke 180 respondentov. Segment mládeže vykazuje nižší stupeň etnocentrizmu, ako bol doteraz meraný v iných štúdiách na Slovensku. Výsledky sa môžu odraziť v rôznych marketingových nástrojoch, v oblasti psychológie, ako aj v teórii národného hospodárstva.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE21 00368-003, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2021: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF250.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.