Počet záznamov: 1
The Impact of Social Media on Sales Promotion in Entertainment Companies
Názov The Impact of Social Media on Sales Promotion in Entertainment Companies Preklad názvu Vplyv sociálnych médií na podporu predaja v zábavných spoločnostiach Autorské údaje Dalia Štreimikienė, Asta Mikalauskienė, Urté Sturienė, Grigorios L. Kyriakopoulos Autor Štreimikienė Dalia Spoluautori Mikalauskienė Asta Sturienė Urté Kyriakopoulos Grigorios L. Zdrojový dokument E+M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 24, č. 2 (2021), pp. 189-206. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2021. ISSN 1212-3609 DOI 10.15240/tul/001/2021-2-012 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá médiá sociálne * podpora predaja * marketing elektronický * komunikácia marketingová * dotazníky Anotácia Analýza vplyvu sociálnych médií na podporu predaja v zábavnom sektore. Použitie dotazníkového výskumu. Zdôraznenie hlavných prvkov v sociálnych médiách, ktoré by mali byť používané pri pravidelnej marketingovej komunikácii. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2021: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 783.8 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1