Počet záznamov: 1  

The Impact of Social Media on Sales Promotion in Entertainment Companies

  1. Názov The Impact of Social Media on Sales Promotion in Entertainment Companies
    Preklad názvuVplyv sociálnych médií na podporu predaja v zábavných spoločnostiach
    Autorské údajeDalia Štreimikienė, Asta Mikalauskienė, Urté Sturienė, Grigorios L. Kyriakopoulos
    Autor Štreimikienė Dalia
    Spoluautori Mikalauskienė Asta
    Sturienė Urté
    Kyriakopoulos Grigorios L.
    Zdrojový dokument E+M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 24, č. 2 (2021), pp. 189-206. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2021. ISSN 1212-3609
    DOI 10.15240/tul/001/2021-2-012
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá médiá sociálne * podpora predaja * marketing elektronický * komunikácia marketingová * dotazníky
    AnotáciaAnalýza vplyvu sociálnych médií na podporu predaja v zábavnom sektore. Použitie dotazníkového výskumu. Zdôraznenie hlavných prvkov v sociálnych médiách, ktoré by mali byť používané pri pravidelnej marketingovej komunikácii.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2021: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF783.8 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.