Počet záznamov: 1  

Perceptions of Personalization in Company-consumer Interactions on Social Network: Experiment Conducted in the Czech Republic

  1. Názov Perceptions of Personalization in Company-consumer Interactions on Social Network: Experiment Conducted in the Czech Republic
    Preklad názvuVnímanie personalizácie v interakciách spoločnosť-spotrebiteľ na sociálnych sieťach: experiment uskutočnený v Českej republike
    Autorské údajeLudvík Eger, Lenka Komárková, Veronika Zákružná
    Autor Eger Ludvík
    Spoluautori Komárková Lenka
    Zákružná Veronika
    Zdrojový dokument E+M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 24, č. 2 (2021), pp. 153-170. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2021. ISSN 1212-3609
    DOI 10.15240/tul/001/2021-2-010
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá siete sociálne * technológie nové * interakcia sociálna * správanie spotrebiteľa * obchod elektronický * propagácia
    AnotáciaSkúmanie, ako spoločnosti používajúce komunitnú značku ovplyvňujú zámer spotrebiteľov nakupovať prostredníctvom online-interaktivity, reakcie a personalizácie. Použitá metóda eye-tracking napomáha porozumieť tomu, ako ľudia získavajú informácie z webových stránok. Na čo by sa mali obchodníci v prvom rade zamerať.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2021: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF777.5 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.