Počet záznamov: 1  

Analysis of Selected Attributes of Sensory Marketing in the Context of Selected Socio-Demographic Characteristics

  1. Názov Analysis of Selected Attributes of Sensory Marketing in the Context of Selected Socio-Demographic Characteristics
    Súbežný názovAnalýza vybraných atribútov senzorického makretingu v kontexte vybraných sociodemografických charakteristík
    Autorské údajeAnna Tomková, Ivana Ondrijová, Dagmara Ratnayake-Kaščáková
    Autor Tomková Anna
    Spoluautori Ondrijová Ivana
    Ratnayake-Kaščáková Dagmara
    Zdrojový dokument Journal of Management and Business: Research and Practice. Vol. 13, no. 1 (2021), s. 45-52. - Prešov : Fakulta manažmentu Prešovskej univerzity, 2021. ISSN 1339-9381
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá marketing senzorický * muži * ženy * demografia sociálna
    AnotáciaRozdiely a súvislosti medzi hodnotením vybraných atribútov senzorického marketingu a vybraných socio-demografických charakteristík zákazníkov. Vzájomné rodové rozdiely a súvislosti vo veku respondentov. Skúmaná existencia štatisticky významných rozdielov vo vybraných atribútoch senzorického marketingu medzi mužmi a ženami. Skúmaním štatisticky významných vzťahov vo vybraných atribútoch senzorického marketingu z hľadiska veku zistená štatistická významnosť v atribúte vizuálneho marketingu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2021: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF301.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.