Počet záznamov: 1
Innovations in the Management of E-Commerce: Analysis of Customer Interactions during the COVID-19 Pandemic
Názov Innovations in the Management of E-Commerce: Analysis of Customer Interactions during the COVID-19 Pandemic Preklad názvu Inovácie v riadení elektronického obchodu: analýza zákazníckych interakcií počas pandémie COVID-19 Autorské údaje František Pollák, Michal Konečný, Deniss Ščeulovs Autor Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Spoluautori Konečný Michal EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Ščeulovs Deniss Zdrojový dokument Sustainability : [International Journal of Environmental, Cultural, Economic and Social Sustainability]. Vol. 13, no. 14 (2021), pp. 2-22 online. - Basel : MDPI. ISSN 2071-1050 DOI 10.3390/su13147986 Poznámky CE1158 ENTERtransfer. - Registrovaný: Scopus Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Švajčiarsko Heslá inovácia * obchod elektronický * zákazníci * siete sociálne * správanie spotrebiteľa * pandémia * koronavírus Anotácia Popis zmien v správaní elektronického spotrebiteľa, ktoré nastali na trhu počas pandémie COVID-19. Skúmanie sezónnych a regionálnych špecifík, charakterizujúcich trhy strednej a východnej Európy. Zostavenie predbežnej verzie modelu dopadu pandémie COVID-19 na správanie zákazníka v online prostredí. Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných karentovaných časopisoch Registrované v WOS Registrované v SCOPUS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E21 00344-001, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 1.5 MB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1