Počet záznamov: 1  

Innovations in the Management of E-Commerce: Analysis of Customer Interactions during the COVID-19 Pandemic

  1. Názov Innovations in the Management of E-Commerce: Analysis of Customer Interactions during the COVID-19 Pandemic
    Preklad názvuInovácie v riadení elektronického obchodu: analýza zákazníckych interakcií počas pandémie COVID-19
    Autorské údajeFrantišek Pollák, Michal Konečný, Deniss Ščeulovs
    Autor Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Spoluautori Konečný Michal EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Ščeulovs Deniss
    Zdrojový dokument Sustainability : [International Journal of Environmental, Cultural, Economic and Social Sustainability]. Vol. 13, no. 14 (2021), pp. 2-22 online. - Basel : MDPI. ISSN 2071-1050
    DOI 10.3390/su13147986
    PoznámkyCE1158 ENTERtransfer. - Registrovaný: Scopus
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaŠvajčiarsko
    Heslá inovácia * obchod elektronický * zákazníci * siete sociálne * správanie spotrebiteľa * pandémia * koronavírus
    AnotáciaPopis zmien v správaní elektronického spotrebiteľa, ktoré nastali na trhu počas pandémie COVID-19. Skúmanie sezónnych a regionálnych špecifík, charakterizujúcich trhy strednej a východnej Európy. Zostavenie predbežnej verzie modelu dopadu pandémie COVID-19 na správanie zákazníka v online prostredí.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných karentovaných časopisoch
    Registrované vWOS
    Registrované vSCOPUS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE21 00344-001, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.5 MBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.