Počet záznamov: 1  

Sustainable Development of Corporate Reputation – Reputation Analysis of the Selected Brands Owned by the Family Businesses

  1. Názov Sustainable Development of Corporate Reputation – Reputation Analysis of the Selected Brands Owned by the Family Businesses
    Preklad názvuTrvalo udržateľný rozvoj firemnej reputácie – analýza reputácie vybraných značiek vlastnených rodinnými firmami
    Autorské údajeFrantišek Pollák, Peter Markovič, Jarmila Straková, Petra Pártlová
    Autor Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Spoluautori Markovič Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Straková Jarmila
    Pártlová Petra
    Zdrojový dokument Globalization and Its Socio-Economic Consequences 2020 : The 20th International Scientific Conference. Pp. [1-10] online. - Žilina : University of Žilina, 2021 / Klieštik Tomáš ; Globalization and its Socio-Economic Consequences 2020 International Scientific Conference. ISSN 2261-2424
    DOI 10.1051/shsconf/20219205023
    PoznámkyCE1158 ENTER-transfer. - VEGA 1/0240/20. - ETA TL 0200215
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá značky * reputácia podniku * podnik rodinný * podnikanie rodinné * internet * prostredie virtuálne * rozvoj trvalo udržateľný * Európa * USA
    AnotáciaProblematika trvalo udržateľného rozvoja reputácie spoločnosti so zameraním na otázku tradičných a inovatívnych prístupov k riadeniu reputácie vybraných globálnych značiek vo vlastníctve rodinných firiem. Dostupné spôsoby a metódy merania fenoménu reputácie, najmä online reputácie, ako modernej výzvy zodpovedného a udržateľného rozvoja vnímaného obrazu subjektov a ich „krehkého“ nehmotného majetku. Analýza vybraných európskych a amerických značiek štandardizovanou viacfaktorovou analýzou reputácie TOR vo virtuálnom prostredí internetu, s normalizovaním online hodnotenia a následným porovnaním s offline hodnoteniami. Vzťahy medzi faktormi a skutočnosti ovplyvňujúce online povesť subjektov v hyperkonkurenčnom trhovom prostredí.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE21 00019-018, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF189.5 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.