Počet záznamov: 1
Customer Experience Management: Underexplored Instrument for Customer Transformation
Názov Customer Experience Management: Underexplored Instrument for Customer Transformation Preklad názvu Riadenie zákazníckej skúsenosti: Nepreskúmaný nástroj transformácie zákazníkov Autorské údaje David Havíř Autor Havíř David Zdrojový dokument Trendy ekonomiky a managementu : [vědecký časopis]. Roč. 15, č. 37 (2021), s. 43-60. - Brno : Fakulta podnikatelská Vysokého učení technického v Brně, 2021. ISSN 1802-8527 DOI 10.13164/trends.2021.37.43 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá makromarketing * zákazníci * etika * transformácia Anotácia Úloha, ktorú zohrávajú skúsenosti zákazníkov pri transformácii zákazníka, a vyvinutie teórie, ktorá spája súvisiace koncepty s cieľom umiestniť fenomén zákazníckej skúsenosti do kontextu makromarketingu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2021: 37
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 630.9 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1